Afgelopen maart schreven we er al over; Nederlandse gewoonten zoals de ‘kringverjaardag’ en hagelslag strooien op je boterham. Afgelopen vrijdag vond rond deze gewoonten én de lancering van de nieuwe Blue Band Roombeter campagne (een 100% plantaardig alternatief voor boter) een live-event plaats in Amsterdam. Waarbij we, onder andere door Vjèze Fur (De Jeugd van Tegenwoordig), werden aangezet met een knipoog na te denken over onze gewoontes.
Tijdens het ‘Skip the Cow’-event kregen we live een inkijkje in een kringverjaardag. Wat hilarisch en cringe was tegelijkertijd. Kregen we een workshop ‘beterkrul’ maken (nog best een kunst an sich) en speelden we een spelletje boter, kaas en eieren. Lees: niet met boter, kaas en eieren, maar met (plantaardige) plantenbakken en gigagrote Blue Band Roombeter pakken.
Plantaardig dieet
Ook Vjèze Fur nam on stage nog eens alle gewoonten onder de loep. En dat alles dus vanwege de nieuwe Blue Band Roombeter. Met slechts 6 natuurlijke ingrediënten is Roombeter palmolievrij, 100% natuurlijk en 100% plantaardig. Helemaal in lijn met het (volledig) plantaardig dieet dat veel mensen tegenwoordig willen volgen. Nice to know overigens is dat Blue Band sinds 1923 (dus al 101 jaar!) vooraan staat op het gebied van plantaardige voeding. Het merk is continu bezig met de ontwikkeling en verbetering van haar producten. Snel naar de winkel dus en die Roombeterkrul zelf proberen te maken!
View this post on Instagram