Robbie Williams teams up met Felix de kat voor nieuwe campagne

by Redactie

Vraag een willekeurig persoon een kattenvoer-merk te noemen en hoge kans dat je dan Felix genoemd hoort. Het karakter Felix, onderdeel van Nestlé, bestaat zelfs al ruim honderd jaar. En heeft zichzelf steeds opnieuw uitgevonden. En dat werd gisteren nog weer eens benadrukt door een wel heel bijzondere samenwerking tussen de kat en niemand minder dan Robbie Williams…

Co-star van Felix

Onder het mom van het leven van katten te vieren heeft kattenliefhebber Robbie Williams een nieuw nummer uitgebracht: ‘It’s Great To Be a Cat’. Met dat nummer geeft hij een nieuwe stem aan Felix. Resultaat is een korte film, die onderdeel is van een gelijknamige campagne die in heel Europa live gaat. In de korte film treed Robbie Williams, onder begeleiding van het Metropole Orkest, op als co-star van de kat.

It’s great to be a cat

Idee achter de campagne is een nieuwe dimensie te geven aan het merk Felix. Door de combinatie van Robbie en Felix, twee eigenzinnig karakters die graag entertainen, is die dimensie wel gevonden. Nice to know: in de videoclip speelt Robbie de tweede viool van de beroemde kat. Maar dat lijkt Robbie helemaal niet erg te vinden, wanneer hij zegt “It’s Great to Be a Cat”.

In het Amsterdamse Bar Rouge werd de samenwerking onthuld onder het oog van journalisten en consorten. En vanaf nu is de campagne overal te bewonderen. Benieuwd naar de wonderlijke samenwerking? Kijk hier dan alvast de videoclip:

Lees ook:  Hoe je het beste haalt uit Museumnacht Amsterdam 2019

Related Posts

Daily Cappuccino is dé Nederlandse lifestyle blog met een dagelijkse portie interessante, opmerkelijke en leuke berichten op het gebied van travel, food, gadgets, art & design, fashion, wheels, events en natuurlijk coffee.

Copyright @2023 Daily Cappuccino

Deze website gebruikt cookies om je een betere ervaring te bieden. Mocht je het hier niet mee eens zijn, dan kun je deze cookies weigeren. Accepteer Lees meer

Privacy & Cookies Policy