Wist je dat sportmerk PUMA al meer dan 70 jaar bestaat? En dat het merk als een van de eerste aan ‘influencing’ deed? Ja, echt! Om hun product onder de aandacht te brengen, benaderden zij op de Olympische Spelen in de jaren zestig bekende sporters. Hierdoor droeg vrijwel iedere sporter van naam gratis Puma-kledij die ze vervolgens draagden tijdens hun wedstrijden. Slim van ze én de tijd vooruit… En nu hebben ze een nieuwe toffe unisex sneaker toegevoegd aan haar iconische RS familie: de RS-Fast.
De PUMA RS-Familie, die ontstond in de jaren 80, heeft de afgelopen jaren een sterke comeback gemaakt. Het was in de jaren ’80 toen PUMA zijn eerste sneakers met “Running System” cushioning technology introduceerde. Hoewel de RS-lijn met z’n tijd is meegegaan, zijn de specifieke signature RS elements, zoals het bulky silhouet behouden.
Customized Instagram-game
Like living in the fast lane? Voor de lancering van de RS-Fast ontwikkelde PUMA een eigen Instagram game. Doel van de game is zo ver mogelijk racen zonder te crashen. De game wordt door aantal bekende PUMA Fam members gespeeld, waaronder Défano Holwijn, Sarita Lorena en Deejay Abstract & Hanwe, tegen wie je kunt strijden om de highest score. Natuurlijk kun je ook je vrienden challengen en kijken wie de baas van het circuit is. Wat moet je ervoor doen? Ga naar de Instagram-pagina van @PUMA, open de game filter ‘RS-Fast Racer’ en get ready to race.
Nu verkrijgbaar
De RS-Fast is nu verkrijgbaar bij o.a Sneaker District, The Athlete’s Foot & de Bijenkorf en via PUMA.com.