Een van de bekendste Nederlandse schoenmakers (we hebben er eigenlijk best veel!), Floris van Bommel, heeft weer eens een opvallende campagne. In een samenwerking met Autodrop is er een snoepje in schoenvorm gemaakt, én worden er 100 exclusieve sneakers verloot.
De sneakersnoepjes zitten sinds kort tijdelijk als extraatje in alle doosjes Bosvruchtrode Cadillacs van Autodrop. Maar er is meer. De Brabantse schoenmaker heeft namelijk ook een exclusieve, limited edition Autodrop X Floris van Bommel sneaker ontworpen met allerlei speelse verwijzingen naar de Cadillac-snoepjes. In 100 doosjes Bosvruchtrode Cadillacs zit namelijk een rubberen versie van het sneakersnoepje. Als je die te pakken hebt, zijn de exclusieve sneakers voor jou.
De voorzijde van de zool is felroze, net als het Floris van Bommel logo met het bekende autodropje er net boven. Achterop de hiel is deze All-American klassieker ook terug te vinden. Een fijn, fris ogende sneaker is het resultaat, die zowel voor vrouwen als mannen is bedoeld. Ze zijn alleen via deze actie te krijgen en niet in de winkel te koop. Samenwerkingen tussen Floris van Bommel en andere partijen leverden al eerder toffe creaties op en zelfs heuse collector’s items (herinner je de samenwerking met de Brandweer nog?). Deze Autodrop X Floris van Bommel variant lijkt dezelfde weg op te gaan. Nu alleen nog lekker veel drop eten in de hoop op zo’n golden ticket.