Geloof het of niet, maar er is een heuse nationale tostidag. Dit jaar wordt op 8 februari voor de tweede keer deze dag ‘gevierd’. Want, zo blijkt uit onderzoek, maar liefst 96 procent van de Nederlanders eet graag een tosti. En wat eet je bij een tosti? Inderdaad tomatenketchup. Eén plus een is twee dacht fabrikant Heinz (ook initiator van de dag, niet geheel toevallig natuurlijk). Omdat Heinz dit jaar 150 jaar bestaat hebben ze namelijk voor Tostidag een speciale limited edition bedacht: Ketchup Kaviaar.
Ketchup parels
Ketchup Kaviaar bestaat uit kleine Tomato Ketchup parels die bij het openbarsten in je mond een smaakexplosie geven en je maaltijd omtoveren tot een culinaire ervaring. De verjaardagseditie is exclusief verkrijgbaar via de social media kanalen van Heinz. In totaal zijn er slechts 150 potjes beschikbaar in Nederland.
Kans maken
Om kans te maken op een van de 150 limited edition potjes, is het belangrijk om op 8 februari tijdens Nationale Tostidag de social media kanalen van Heinz in de gaten te houden. Via een winactie maken 150 mensen kans op de ‘kaviaar’.