Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
myoom positive icons campagne - daily cappuccino - lifestyle blog

Positive Icons campagne

We like green, helemaal als het fashion en design betreft. Zoals MYOMY do goods, een Nederlands modemerk mét een groen hart. Doel van het bedrijf? De wereld een beetje mooier maken met haar fairtrade leren design tassen en accessoires. Dat wil zeggen, mooie designs voor haar klanten in het Westen, een mooi leven voor de makers in het Oosten en een mooie aardbol door een zo schoon mogelijke productie. In 2007 startte het bedrijf met haar eerste design, het je wellicht bekend in de oren klinkende My Paper Bag.

Positive Icons campagne
Maar met mooie, groene items stopt het niet. Afgelopen mei lanceerde MYOMY namelijk de Positive Icons campagne. Tijdens deze campagne worden iconische portretten en verhalen van makers en dragers van de leren design MYOMY tassen gedeeld. Zij maken met de productie en de aankoop van de duurzame design tassen de wereld een beetje mooier en beter. MYOMY wil met de campagne mensen inspireren om bij te dragen aan een betere wereld en vooral aantonen dat iedereen een ‘Positive Icon’ kan zijn en een impact kan maken. Hoe klein of groot ook. Of je nu een verantwoorde tas maakt of draagt of op een hele andere manier.

myoom positive icons campagne - daily cappuccino - lifestyle blog myoom positive icons campagne - daily cappuccino - lifestyle blog

Foto expositie
De Positive Icons campagne gaat gepaard met een foto expositie van zestien bijzondere portretten en verhalen. De makers van de tassen spelen hier een hoofdrol, naast een aantal (bekende/prominente) Nederlanders die de tassen dragen zoals Victoria Koblenko en Inez van Oord (oprichtster Happinez). De foto’s zijn gemaakt door zorgvuldig geselecteerde jonge getalenteerde Nederlandse fotografen. De expositie gaat het hele land door, dus houd vooral de website in de gaten of de expo ook bij jou in de buurt komt.

myoom positive icons campagne - daily cappuccino - lifestyle blog

Challenge
Iedereen die een tas van MYOMY do goods heeft kan een eigen foto plaatsen op social media kanalen met deze tas en de zin: ‘‘I AM …… and I do good’  je eigen verhaal en #PositiveIcons #MYOMY’. En mooi: je maakt daarmee ook nog kans op een reis voor twee personen naar de makers in India.

0 comments on “Positive Icons campagne

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *