Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Ray-Ban Story REMIX - Daily Cappuccino - Lifestyle Blog

De Ray-Ban Story REMIX: jouw social media feed op een zonnebril

Bij Ray-Ban kun je al langer zonnebrillen kopen die helemaal op je wensen zijn afgestemd. Je bepaalt bijvoorbeeld zelf het montuur en de kleur van de glazen, en je kunt zelfs een eigen tekst in de bril laten graveren. Maar het kan nóg persoonlijker: het is nu mogelijk om je eigen social media feed op een zonnebril te laten drukken. Maak kennis met de Ray-Ban Story REMIX.

Beeldrechten: Flickr New Wayfarer Phalinn Ooi CC BY 2.0 Bepaalde rechten voorbehouden

Hoe ziet dat eruit?

Wellicht vraag je je af wat je je moet voorstellen bij een zonnebril met een social media feed erop. Eigenlijk is het heel simpel: alle foto’s van je Facebook- of Instagram-account worden samengevoegd tot een soort streepjespatroon. Dit patroon wordt dan op de pootjes van je zonnebril gedrukt. De zonnebril waar het hier om gaat is de New Wayfarer. De New Wayfarer, die je op deze pagina in ‘niet-gepersonaliseerde’ uitvoering ziet, is de modernere variant van één van de populairste zonnebrillen van Ray-Ban: de Wayfarer. Uiteraard zijn je foto’s op de zonnebril nagenoeg onherkenbaar, maar je weet wel zeker dat je bril uniek is!

Hoe ontwerp je de bril?

De Ray-Ban Story REMIX ontwerp je zelf via de officiële website van Ray-Ban. Dit lijkt tot nu toe helaas alleen nog mogelijk te zijn via de Amerikaanse site. Wanneer je daar (via de categorie “Customize”) naar het stappenplan gaat, kies je eerst of je foto’s van Facebook wilt gebruiken of van Instagram. Vervolgens log je in met je Facebook- of Instagram-account en worden je foto’s automatisch allemaal geüpload. Je ziet dan al meteen welk patroon je bril krijgt. Je kunt dit patroon eventueel nog aanpassen door een bepaald filter te kiezen. Selecteer je bijvoorbeeld het filter ‘MONO’, dan wordt het patroon helemaal zwart-wit. Vervolgens vul je je gegevens in en kun je je creatie bestellen.

Heb je de smaak van het customizen te pakken? Wellicht kun je dan nog wat inspiratie halen uit het artikel dat we hier onlangs over schreven.

Categories Gadgets

Imke Walenberg (1985) is an all-round content entrepreneur, creating, developing and performing online concepts in the field of art, travel & lifestyle. Always looking for interesting collaborations between creative people and brands. She is also editor-in-chief of Stijlmeisje.com, an experienced speaker in the field of online presence and proud mother of two little girls.

0 comments on “De Ray-Ban Story REMIX: jouw social media feed op een zonnebril

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *