Adobe Stock - Daily Cappuccino - Lifestyle Blog

Cliché stockbeelden worden fashion items

We kennen ze allemaal wel, van die ontzettende cliché stockbeelden die in reclame-uitingen worden gebruikt. Foto’s waarop de wereld er net iets ‘too good to be true’ uitziet. Een stelletje dat net iets té verliefd is, mannen en vrouwen met een té witte tandarts-smile, een werknemer die wel heel erg happy achter haar computer zit…

Het bedrijf Adobe heeft, om haar eigen Adobe Stock te promoten (en die meer royalty-vrije afbeeldingen met meer realistische beelden wil gaan aanbieden), een erg toffe, ironische kledinglijn uitgebracht die bovengenoemde stockbeelden op de hak neemt. Zo zijn er shirts en sweaters met namen als “Call center woman wearing headset,” “Firm handshake between business associates” en “Laughing woman eating healthy vegetable salad.” Ondanks dat de items slechts in beperkte oplage te verkrijgen zijn en ook voor een beperkt publiek; brilliant is het zeker!

Adobe Stock - Daily Cappuccino - Lifestyle Blog Adobe Stock - Daily Cappuccino - Lifestyle Blog

Lees ook:  Running and raving on clouds, een top experience met sportmerk On
Categories Gadgets

Imke Walenberg (1985) is an all-round content entrepreneur, creating, developing and performing online concepts in the field of art, travel & lifestyle. Always looking for interesting collaborations between creative people and brands. She is also editor-in-chief of Stijlmeisje.com, an experienced speaker in the field of online presence and proud mother of two little girls.

0 comments on “Cliché stockbeelden worden fashion items

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *