Kijkvoer Tasteology - Daily Cappuccino - Lifestyle Blog

Kijkvoer: Tasteology

Over smaakt valt niet te twisten, aldus gaat het spreekwoord. Ook wat eten betreft… of juist niet? Interessant is dan ook de recent gelanceerde documentaire serie genaamd Tasteology, waarin men op zoek gaat wat er nodig is om de ultieme smaakbeleving te bereiken. De door AEG-geïnitieerde documentaire legt in vier stappen bloot hoe je kookresultaten kan bereiken, die multisensorieel, duurzaam, voedzaam en smaakvol tegelijk zijn. Door middel van vier afleveringen; Bron, Koelen, Verwarmen en Beleven, neemt Tasteology de kijker mee rond de wereld om experts te ontmoeten met verschillende perspectieven, die hun antwoorden delen op de vragen die zijn gerezen binnen de industrie.

Kijkvoer Tasteology - Daily Cappuccino - Lifestyle Blog

Wat gebeurt er bijvoorbeeld wanneer je een professor in de psychologie, een beroemde Instagrammer, een wetenschapper of een voedselafval activist vraagt om dezelfde vragen te beantwoorden, die we gewend zijn te stellen aan traditionele chefs? Tasteology zoekt antwoorden op de vraag wat de ultieme smaakbeleving is vanuit nieuwe invalshoeken. Als je als ‘foodie’ eens wat verder wil kijken dan de traditionele kookprogramma’s, dan is Tasteology zeker goed kijkvoer!

Lees ook:  Thai streetfood in Oost
Categories Food

Imke Walenberg (1985) is an all-round content entrepreneur, creating, developing and performing online concepts in the field of art, travel & lifestyle. Always looking for interesting collaborations between creative people and brands. She is also editor-in-chief of Stijlmeisje.com, an experienced speaker in the field of online presence and proud mother of two little girls.

1 comment on “Kijkvoer: Tasteology

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *