Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Raw Pasta

Hoe vaak per week eet jij pasta? Bij ons staat het regelmatig op tafel, want je kunt het eindeloos variëren met vlees, vis en groenten.  Het enige is dat die gerechten vaak toch nog wel veel calorieën bevatten.

Superfood pasta, noedels en rijst

Raw Pasta maakt een eind aan de vele calorieën. Raw Pasta, Raw Noodles en Raw Rice zijn gemaakt van de plantaardige vezel glucomannan die vooral in de warme streken van Japan voorkomt. Deze vezel bevat zo’n 6 Kcal per 100 gram en is zowel vet-, suiker-, E-nummer als glutenvrij. Het is ook nog eens eenvoudig klaar te maken: afspoelen met water en een paar minuten opwarmen bij de rest van de maaltijd zou voldoende moeten zijn. Daily Cappuccino testte de Raw Pasta en Raw Noodles.

Test

We maakten de volgende gerechten:

De Raw Pasta (spaghetti) was helaas niet erg geslaagd. Los van het recept dat niet erg bijzonder van smaak was.

  • De pasta klonterde enorm samen ondanks goed afspoelen
  • De spaghetti was erg dun
  • Het duurde veel langer om het warm te krijgen dan de aangegeven 2 minuten

De Raw Noodles waren wel prima van smaak. Het recept was lekker en:

  • De noedels klonterden niet zo erg samen
  • Hadden een fijne dikte en smaakten prima

Echter, ook hier duurde het wel wat langer om de noedels goed warm te krijgen. Desondanks is het nog steeds wel sneller dan de reguliere bereiding van pasta/noedels. Daarnaast is één zakje net iets te weinig voor een goede maaltijd. Wij zouden er dan ook twee gebruiken. Het recept was zeker voor herhaling vatbaar.

Kortom, wat ons betreft sla je de Raw Pasta over en kies je voor de noedels.  Zeker bij het recept dat wij hadden gekozen. En je kunt natuurlijk zelf ook nog de Raw Rice uitproberen.

0 comments on “Raw Pasta

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *