estee lauder supreme me moments - Daily Cappuccino - Lifestyle Blog

Supreme Me Moments

Estée Lauder is zo’n merk dat zowel mannen als vrouwen kennen. Het succesvolle cosmeticabedrijf bestaat dan ook al sinds 1946, toen mevrouw Lauder het oprichtte met een recept voor gezichtscrème van haar oom, die een chemicus was. Estée was onder andere de bedenker van de term “fragrance free”, lanceerde in 1968 het cosmeticamerk Clinique en ze was eigenaar van MAC cosmetics en Bobbi Brown. Bij haar overleden (ze werd maar liefst 97 jaar oud!) was het door haar opgerichte bedrijf ongeveer 10 miljard dollar waard.

Nog steeds is Estée Lauder een populair merk (onder jong en oud) én weet ze slim in te spelen op de trends. Zo hebben ze voor de recente campagne Supreme Me Moments een aantal bekende bloggers geinterviewd en een dag gevolgd in hun dagelijkse leven. In de video vertellen ze wat hun favoriete Estée Lauder producten zijn. Nice beauty-footage!

Lees ook:  Sponsored Video: Hypotheek van de Toekomst
Categories Food

Imke Walenberg (1985) is an all-round content entrepreneur, creating, developing and performing online concepts in the field of art, travel & lifestyle. Always looking for interesting collaborations between creative people and brands. She is also editor-in-chief of Stijlmeisje.com, an experienced speaker in the field of online presence and proud mother of two little girls.

0 comments on “Supreme Me Moments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *