Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Hutspot!

Wie denkt dat Hutspot enkel een oer-Hollandse stamppot van aardappelen, uien en wortelen is, heeft het sinds kort mis. In het hartje van Amsterdam is dit jaar namelijk een nieuwe concept store geopend die de naam Hutspot draagt.

Hutspot is bedacht en opgericht door Nick van Aalst, Tom van Melis, Pieter Jongens en Michiel Haverlag. Het idee achter de winkel is, (jonge) ondernemers de mogelijkheid te geven hun producten te verkopen in een eigen gedeelte van de winkel. Dat wil zeggen dat je werkelijk alles in de winkel kan kopen: de kunst aan de muur, de lampen aan het plafond, de cupcakes op de toonbank, de groene werkbank van de kassa tot een oude, blauwe 90cc Vespa motor. Alles, behalve winkelhond Gumbo is te koop! Op dit moment zijn er in de shop meer dan 44 verschillende merken te koop.

Naast een heel aantal (nog) onbekende merken is er ook werk van beginnende kunstenaars te bewonderen én te kopen natuurlijk. In de galerie van Hutspot kan je geregeld exposities en events bezoeken en voor de liefhebber is er in de avond zelfs yogales…

 

Categories Design

Imke Walenberg (1985) is an all-round content entrepreneur, creating, developing and performing online concepts in the field of art, travel & lifestyle. Always looking for interesting collaborations between creative people and brands. She is also editor-in-chief of Stijlmeisje.com, an experienced speaker in the field of online presence and proud mother of two little girls.

1 comment on “Hutspot!

  1. Pingback: Unieke stadsgids: DELI Amsterdam | Lifestyle blog Daily Cappuccino

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *